Klantenservice & contact
Meestgestelde vragen over CampingCard ACSI
Door een technisch probleem kan het zijn dat enkele onderdelen in onze apps tijdelijk niet goed functioneren. Bijvoorbeeld de zichtbaarheid van de digitale kortingskaart. Uitloggen en opnieuw inloggen is meestal voldoende om de kaart alsnog te kunnen tonen. Wij werken er hard aan dit probleem op te lossen.
- Mijn digitale kortingskaart is niet zichtbaar in de app of mijn app opent niet.
Ondervind je problemen met het gebruik van de CampingCard ACSI-app? Verwijder de app en download de nieuwste versie. Wanneer je daarna opnieuw inlogt, werkt de app weer zoals je gewend bent. - Hoe registreer ik de CampingCard ACSI-kortingskaart die in mijn gids zit?
Als je je gids met CampingCard ACSI-kortingskaart hebt ontvangen, hoef je de kaart alleen nog maar hier te registreren. - Ik heb de ACSI Campinggids Europa met app en wil graag een volledig digitaal abonnement, kan dat?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Alleen CampingCard ACSI en ACSI CampingCard & Camperplaatsen zijn momenteel als volledig digitaal abonnement beschikbaar.
Postadres:
ACSI Publishing BV
Postbus 34
NL-6670 AA Zetten
Bezoekadres:
Geurdeland 9
NL-6673 DR Andelst
KvK-nummer: 10142919
BTW-nummer: NL803231325B01
E-Mail:
contact@acsi.eu
Telefoon:
Consumentennummer: +31(0)488-471434
Graag willen wij je vragen eerst de veelgestelde vragen te lezen.
Maandag t/m vrijdag: 8.30 - 17.00
ACSI biedt kampeerders een platform om de mogelijkheid online een camping te vinden en te boeken. De boeking/reservering doet de kampeerder via dit platform bij de betreffende camping. De betaling geschiedt ook rechtstreeks met de camping.